zondag 21 april 2013

Hardlopen, workouts en dikke buikjes

Ik ben niet super slank. Daarom probeer ik voor de zomer slank(er) te worden. Ik heb daarom voor mezelf een schema gemaakt met wanneer en hoe ik workouts doe (en wat voor), en ik heb met mezelf afspraken gemaakt om gezonder te eten.
Vandaag deel ik mijn workout schema (en welke workouts ik dan doe) met jullie:

Op maandag en vrijdag doe ik 's ochtends 10 minuten cardio workout. Op die dagen heb ik namelijk eerste uur vrij, dus dan gaat 10 minuten eerder opstaan wat makkelijker, haha.
Ik doe dan meestal deze workout: http://www.youtube.com/watch?v=r_J8btnIEKQ
Deze is voor je 'core', dus voor je heupen, taille en onderrug.

Dan loop ik ook 3/4 keer in de week hard, niet super lang, want dat is niet goed als je het vaker doet. Meestal doe ik dat op maandag, dinsdag, vrijdag en zondag. En donderdag eigenlijk ook, want dan heb ik gym en helaas komt daar ELKE periode weer hardlopen.
Maar ja...nu is dat dan wel weer handig ;)
Als ik ga hardlopen neem ik meestal de hond mee. Als ik de hond niet mee neem, doe ik muziek in, of ik ga met vriendinnen.
Ik ga dan ongeveer een halfuurtje hardlopen, waarbij ik met mezelf afspreek 'tot dat punt ga je minimaal hardlopen, en daarna mag je tot dat punt eventjes lopen'. Voor mij werkt dat heel goed.

Maar als het slecht weer is als ik wil hardlopen, of ik heb geen zin om naar buiten te gaan, of ik heb gewoon zin om cardio te doen, doe ik meestal één van de volgende workouts:
http://www.youtube.com/watch?v=I7kcKvtcziI of http://www.youtube.com/watch?v=i85WUbYQSbI , of de workout die ik maandag en vrijdag ochtend doe.
Meestal doe ik er dan 2 achter elkaar, ik doe dan bijvoorbeeld (wat ik eergisteren deed) eerst de buikspier workout (de eerste) en daarna de boxer babe workout. Dan ben je ongeveer 25/30 minuten bezig.

Ook heb ik op m'n iPhone en iPad een collectie van motivatie foto's staan, dus daar zal ik er onderaan dit bericht ook een aantal van delen.

Verder houd ik me wat eten betreft, meestal aan de volgende video:
http://www.youtube.com/watch?v=HSGYQ7cICNY

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben, of dat jullie gezegend zijn met een überslank lichaam.

xx Aria

~ bitch can see

PS. Willen jullie meer van dit soort foto's zien? Dit is namelijk maar een klein deel. Zo ja, laat het even weten in de comments.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten