zondag 21 april 2013

Tag: my fashion favorites

Vandaag doe ik een tag, namelijk my fashion favorites (wat een verassing, dat staat ook in de titel ö). Als je hem leuk vindt, doe m dan ook! Zet de link in de opmerkingen als je wilt dat ik m lees :)

1. Hoe zou je je eigen stijl omschrijven?
Mijn stijl is een beetje stoer, beetje schattig, niet echt een bepaalde stijl. Ik houd van indiaan achtige kleding, maar ook wel van een beetje stoer en kleurrijk. Ik volg de mode wel een beetje, ik denk dat mijn stijl daar ook door wordt beïnvloed.
Ik heb ook heel veel favoriete kledingstukken, daar komt nog wel een post over :)

2. Wat zijn jouw garderobe essentials?
Een lekker zittende broek die overal bij kan, een lekkere wijde trui die altijd kan, laarsjes, basic witte en zwarte topjes, slippers, spijkershortje en een wijd luchtig topje dat je overal overheen kan gooien.

3. Wat is het duurste kledingstuk dat je in je kast hebt hangen?
Haha, ik heb eigenlijk niet echt dure kleding, want ik heb kleedgeld en daardoor ook een bepaald budget. Ik vind het ook vrij zonde om veel geld uit te geven aan iets waar je of een goedkopere lookalike van kan kopen, of mee kan wachten tot het in de uitverkoop is. Maar mijn duurste kledingstuk is denk ik mijn geddes&gilmore jas van €129,-

4. Wat is het item dat je op dit moment het liefste aan je garderobe zou toevoegen?
Ehh, dat is een lastige. Ik denk een leuk jurkje dat casual is maar dat je toch ook naar een feestje aan kan...

5. Noem je favoriete ontwerper.
Euh, de ontwerper van the Sting? Haha, nee ik heb eigenlijk niet echt een favoriete ontwerper. In ieder geval niet waarvan ik iets heb. Anders Michael Kors, vooral de tassen, horloges en sieraden, echt heaven ❤

6. Hoeveel geld geef je uit aan kleding?
Ik krijg €70 per maand, waarvan officieel €20 zakgeld en cadeau geld is, maar dat kan ik ook gewoon aan kleding uitgeven. Ik maak het soms op, soms niet. Ik krijg soms ook wel dingen van mijn moeder of oma, of een bijdrage aan iets dat duur is, maar dat ik wel nodig heb. Ik heb ook nog wel geld op mijn rekening staan, dus ik kan ook meer uitgeven dan wat ik krijg per maand.

7. Waar shop je het liefst?
Bij heel veel winkels, mijn absolute favoriet zijn the Sting en h&m maar ik shop ook graag bij de Vila, Mango, Esprit, Pieces.

8. Wat is je favoriete parfum?
Flower by KENZO, en verder alles dat citrus/ citrus achtig is.

9. Op welke manier stijl jij je haar het liefst?
Los, in een knot of in een staart

10. Wat trek je altijd uit de kast op het moment dat je niet weet wat je aan moet?
In de winter een jeans, een h&m basic topje met mijn oversized trui van de h&m en laarsjes of sneakers erbij.
In de zomer een spijkerhort met m'n lichtgele wijde topje en sandaaltjes

11. Welke fashion-trend mag van jou blijven en welke mag er per direct overgaan?
Ik houd echt heel erg van de hippie/bohemian stijl, op Coachella bijvoorbeeld (zie de instagram plaatjes van Lucy Hale, echt geweldig.) Vooral de maxiskirts, bloemenkransen en de lage armsgaten vind ik heel erg leuk.
Ik houd echt NIET van nickelson jassen, gadverdamme wat vind ik die dingen lelijk. Vuilniszakken met een dooie kat eraan. En glitter/ bont uggs.

12. Welk item in je garderobe heeft de meeste emotionele waarde voor je?
Ik denk mijn witte jurkje met groene, bruinige en koraalkleurige bloemen van de Sting, die ik droeg naar de bruiloft van de beste vriendin van mijn moeder.

xx Aria

~ and in that moment, I swear we were infinite

PS. hieronder een paar instagram foto's van Lucy Hale met de trends die ik bedoelde :)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten