zaterdag 20 april 2013

Mezelf voorstellen, PLL obsessie en hobbys

Hoi, iemand die dit leest.

Welkom in mijn wereld. Ik zal mezelf even voorstellen:
Ik ben Aria, 14 jaar.
Ik woon in Nederland.
Mijn echte naam is Aria Meghan Duivenvoorden, en Aria Meghan is een Engelse naam. Dat komt doordat mijn moeder uit Amerika komt.
Misschien denk je als je de naam 'Aria' hoort meteen aan een geweldig iets.
Dat geweldige iets is Pretty Little Liars, waarin Aria een personage is. En de rol wordt gespeeld door mijn idool, Lucy Hale.
Oke ik dwaal af, sorry, ik heb een zware obsessie.

Maar goed, ik heb deze blog / dit blog, de meningen zijn verdeeld, opgezet omdat ik heel erg van schrijven houd, en omdat ik een plek wil hebben waar ik leuke dingen op kan zetten en mijn gedachtes en zo van me af schrijven. En misschien ga ik ooit ook shoplogs doen of zo, maar het wordt in ieder geval geen beautyblog. Ik ben niet echt een make-up meisje, ik draag soms wat mascara en that's it. Al lees ik bijvoorbeeld wel eens blogs zoals veracamilla.nl, teskuh.nl en beautygloss.nl.
Maar dan lees ik vooral de niet-make-up dingen.
En ik dwaal weer af.

Ik was eigenlijk nog niet klaar met mezelf voorstellen, dus ik ga verder:
Ik zit in 3 gymnasium, ik word ik oktober 15, ik heb een vriendinnengroepje van in totaal 4 mensen en verder heb ik buiten school nog een paar vriendinnen.
Ik ga op school het vakkenpakket Cultuur en Maatschappij doen, met onder andere Grieks, Frans, geschiedenis, aardrijkskunde, muziek en filosofie.
Ik tennis en ik speel toneel, en verder zing ik ook.
Thuis hebben we een viool, piano en gitaar en die speel ik alledrie.
Nou ja, op viool heb ik 4 jaar of zo gezeten en op de piano en gitaar leer ik mezelf een beetje spelen, vooral om mezelf te kunnen begeleiden met liedjes.

Oke, ik ga nu stoppen met schrijven. Ik hoop dat jullie me nu een beetje beter hebben leren kennen.
Morgen post ik denk ik weer iets.

xx Aria

~ cause two can keep a secret, if one of them is dead.

PS. deze foto van een strand en de zee symboliseert mijn verlangen naar de zomervakantie. Gelukkig is het bijna meivakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten